سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 105444
کل یادداشتها ها : 281
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

کارخانه های پانل پشم سنگ فعالیت خود را در بخش تولید پشم سنگ فنوپانل حرارتی و صوتی با در نظر گرفتن نیاز روز افزون صنعت و ساختمان به این محصول آغاز نمود.

 

کارخانه های پانل پشم سنگ فعالیت خود را در بخش تولید پشم سنگ فنوپانل حرارتی و صوتی با در نظر گرفتن نیاز روز افزون صنعت و ساختمان به این محصول آغاز نمود.
کارخانه های تولید پشم سنگ فنو پانل با فعالیت در بخش تولید انواع پشم سنگ های مرغوب حرارتی و صوتی، نیاز های روز افزون صنعت و ساختمان به این محصول پرکاربرد را براورده می کند. و با سالها تجربه در کنار دیگر کارخانجات کشور، سهم بسزایی از بازار را از آن خود نموده اند.
استفاده از پشم سنگ حرارتی برای جلوگیری از اتلاف و ذخیره انرژی در سازه ها بهترین گزینه می باشد.
هدف اصلی از تولید این محصول، جلب رضایت مشتری و حفظ استاندارد لازم در زمینه تولید آن است.

منبع: بازار پشم سنگ


  

از پشم سنگ هیدروپونیک می توان به عنوان بستر نشایی و اصلی سبزیجاتی مثل توت فرنگی، گوجه فرنگی ، خیار فلفل کاهو و… گلهایی مثل رز، میخک، ژربرا، بنفشه افریقائی و… مصرف نمود زیرا با تخلخل بالای پشم سنگ ریشه ها براحتی در آن نفوذ و افزایش می نماید./

 

از پشم سنگ هیدروپونیک می توان به عنوان بستر نشایی و اصلی سبزیجاتی مثل توت فرنگی، گوجه فرنگی ، خیار فلفل کاهو و… گلهایی مثل رز، میخک، ژربرا، بنفشه افریقائی و… مصرف نمود زیرا با تخلخل بالای پشم سنگ ریشه ها براحتی در آن نفوذ و افزایش می نماید ، از نظر شکلی این گیاهان را می توان در پانل پشم سنگ برای کشت هیدروپونیک و یا (Slab) یا گلدانهای مکعبی شکل که پیرامون آنها یک لایه نایلون دارد کشت نمود، مهمترین فرق آن با بسترهای دیگر این است که در پشم سنگ حداکثر رطوبت جذب ریشه می شود ولی در بسترهای خاکی و یا مواد آلی تمام رطوبت قابل جذب جهت ریشه گیاه نبوده و قسمت اعظم آن از دسترس خارج می شود.
در حال حاضر برای خرید پشم سنگ هیدروپونیک صرفا از عاملین فروش مطمئن اقدام کنید چون پشم سنگ این نوع کشت با محصولی در ساختمان ها یا صنایع بکار می رود از نظر فرمول ساخت متفاوت است.
منبع


  

مرکز فروش پشم سنگ آسام انواع محصولات پشم سنگ فنو پانل را در ضخامت ها و کیفیت های مختلف به صورت اینترنتی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 

مرکز فروش پشم سنگ آسام انواع محصولات پشم سنگ فنو پانل را در ضخامت ها و کیفیت های مختلف به صورت اینترنتی با قیمت مناسب به فروش می رساند.
این مرکز انواع پشم سنگ پانلی تولیدی شده با مواد اولیه ی مرغوب را که حاصل زحمات افراد متخصص می باشد عرضه می نماید. پشم سنگ پانلی به عنوان عایق بندی در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی، کوره ها، لوله ها، صنایع نفت و گاز و … استفاده می شود و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند، استفاده از پشم سنگ پانلی باعث می شود تا میزان انرژی مصرفی پایین بیاید در نتیجه استفاده از پشم سنگ به صرفه است.
در این مرکز انواع پانل پشم سنگ فنو پانل تخته ای، لحافی، پتویی و … موجود می باشد و از طریق این سایت به فروش می رسد.

منبع


  

عایق پشم سنگ تخته ای با مناسب ترین قیمت در انواع ضخامت و ابعاد گوناگون به بازار عرضه می شود. پشم سنگ تخته ای به صورت نیمه سخت و سخت تولید می شود.

 

عایق پشم سنگ تخته ای با مناسب ترین قیمت در انواع ضخامت و ابعاد گوناگون به بازار عرضه می شود. پشم سنگ تخته ای به صورت نیمه سخت و سخت تولید می شود.
این محصول با الیاف مناسب عایق بندی و رعایت استاندارد لازم در تولید و قابل استفاده در کلیه سطوح صاف و یا شیب دار، به صورت نیمه سخت و سخت تولید می شود.قیمت پشم سنگ تخته ای شرکت های تولیدی این محصول که در انواع گوناگون تولی می شود متفاوت است و هریک با قیمت خاصی به بازار عرضه می کنند.
پشم سنگ تخته ای قیمت اش برای متقاضی این محصول صنعتی می تواند در صورت خرید بصورت صورت عمده مناسب باشد.این محصول در صنعت ساختمان سازی، پتروشیمی، صنایع کشتی سازی و قطار شهری کاربرد وسیعی دارد.
منبع


  

استفاده از پشم سنگ تخته ای در بین دیوارهای ساختمان ها و تاسیسات پر سرو صدا می توانند راحتی بیشتری را به دلیل کاهش صدا برای ساکنین آنها فراهم کند

 

استفاده از پشم سنگ تخته ای در بین دیوارهای ساختمان ها و تاسیسات پر سرو صدا می توانند راحتی بیشتری را به دلیل کاهش صدا برای ساکنین آنها فراهم کند
عایق پشم سنگ تخته ای صوتی به عنوان یک مانع فیزیکی و عایق عمل می کنند که موجب کاهش نویز می شود و موجب کاهش آثار آلودگی صوتی می گردد.
در برخی شرایط نیز باید ویژگی های جذبی صدا را در محیط تامین کنیم داشته باشیم تا انعکاس امواج صوتی که در آن رخ می دهد، به حداقل برسد برای این مقصود باید از عایق تخته ای پشم سنگ استفاده کنیم .
این محصول ممکن است نه تنها برای مقاصد مذکور بلکه برای عایق حرارتی و حفاظت از آتش نیز با توجه به کاربرد آن در جلوگیری از حوادث ناگوار استفاده شود.

منبع


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ