سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 105356
کل یادداشتها ها : 281
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

پشم سنگ عایق صدا، یک عایق صوتی دیوار داخلی و خارجی منحصر به فرد است که می تواند آسودگی خاطر را فراهم کند. همانطور که می دانید صوت ضعیف هم بر سلامت و رفاه مردم تاثیر می گذارد. سر و صدای محیطی با افزایش سطح استرس کلی بر سلامت افراد تأثیر می گذارد.
با بهره گیری از پشم سنگ عایق صوتی قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در آلودگی های صوتی به عادت منجر نمی شود؛ بلکه در واقع، اثرات بدتر بر ایمنی و بهداشت شغلی و مراقبت های بهداشتی را خنثی می کند. با پشم سنگ ضد می توانیم عایق صوتی دیوار مشترک تضمین و مانع آلودگی صوتی محل زندگی خود شویم.

منبع: بازار پشم سنگ


  

عایق بندی ساختمان و صنایع دیگر با نصب عایق پشم سنگ فویلدار یا بدون فویل آلومینیمی، هزینه های سوخت را کاهش می دهد. بهره وری حرارتی را افزایش می دهد و محیط داخلی پایدار و راحت را به ساکنین فراهم می کند.
امروزه نوع عایق بندی ساختمان ها در نواحی سردسیر برای گرم کردن و یا خنک کردن ساختمان در تابستان تاثیر دارد ، بطوری که بعضا دو سوم انرژی کل ساختمان مصرف سرمایش و گرمایش می شود.
لذا قابلیت های پشم سنگ فویلدار این است که می توانیم با استفاده از آن، 50 تا 90 درصد از انرژی مورد استفاده در ساختمان را صرفه جویی کنیم.
عایق بندی ساختمان ها یک عنصر مهم در کمک به شرایط زندگی راحت و سالم است. عایق بندی محیط، محیط داخلی را از دمای هوای گرم و سرد محافظت می کند.
پشم سنگ فویلدار مناسب آن یک راه حل پذیرفته شده برای بهینه سازی از انرژی و استفاده از مزایای طولانی مدت آن است. به قیمت پشم سنگ فویلدار و کیفیت آن توجه کنید چون خرید عایق پشم سنگ استاندارد موجب بهره مندی از مزایای آن در طول عمر یک ساختمان خواهد بود.

منبع: سایت مرکز فروش پشم سنگ آسام


  

تاسیساتی که عایق کاری آنها بر پایه پشم سنگ انواع عایق ضد حریق می باشند نمی سوزند و می توانند تا دمای 1000 درجه سانتیگراد بدون ذوب شدن باقی بمانند. بنابراین پشم سنگ عایق ضد حریق ساختمانبهترین تضمین برای حفاظت موثر از آتش در تاسیسات، ساختمانها، کشتی ها و سیستم دیگر را فراهم می کند.
الیاف عایق پشم سنگ می توانند بدون ذوب شدن بیش از 850 تا 1000 درجه سانتی گراد مقاومت کنند. زیرا لایه بندی درونی آنها، الیاف را با هم حفظ می کنند، و در نتیجه مواد سفتی خود را حفظ می نمایند.
از آنجایی که فیبرهای معدنی به تغییرات درجه حرارت بسیار مقاوم هستند، پشم معدنی (پشم سنگ) را می توان در هر شرایط آب هوایی استفاده کرد.
برای استعلام قیمت آن و مشاوره های بیشتر می توانید با راه های ارتباطی زیر تماس گرفته و خرید خود را انجام دهید.
منبع: سایت مرکز فروش پشم سنگ آسام


  

مزایای عایق پشم سنگ لوله ای تاسیسات را تمام صاحبان صنایع واقف هستند.
عایق لوله ای پشم سنگ مانع از دست دادن حرارت در سیستم های گرمایشی و تامین آب گرم می شود و اساسا یک ساختار عایق حرارتی لوله ای برای لوله کشی شامل یک ماده عایق مناسب است که معمولا با روکشی پوشش داده می شود. و این عمل لوله و عایق را از تاثیرات خارجی مانند تاثیر پذیری هوا محافظت می کند.
لذا آب گرم و گرما نیز در آخرین نقطه دور از منبع تامین می شود. استفاده از پشم سنگ لوله ای دارای مزایای زیادی است که به چند مورد اشاره می شود و عبارتند از:
کاهش تلفات گرما
صرفه جویی در هزینه
کاهش انتشار CO2
حفاظت از یخ بستن لوله ها
کنترل و اطمینان از پایداری دما
از طریق این سایت فروش پشم سنگ لوله ای باکیفیت با قیمت مناسب می باشد.

منبع: سایت مرکز فروش پشم سنگ آسام


  

عایق کاری لوله بخار و عایق مخزن آب , عایق دیگ بخار را می توان با پشم سنگ عایق حرارتی لوله بخار عایق بندی کرد تا بتوان در صورت وجود دمای بسیار بالا نهایت استفاده از آن کرد.
در مخازن صفحات بر روی بند های فلزی نصب می شوند. این اتصالات در لبه لایه بیرونی صفحات برای حفظ آنها در برابر دیواره مخزن خم می شود.
در مواردی که عایق بیشتر از 4 متر ارتفاع داشته باشد، پروفیل های پشتیبانی میانی باید بر روی دیوار مخزن نصب شود.
هنگامیکه بیش از یک لایه صفحه مورد نیاز است، تمام مفاصل باید با هم محکم پوشش داده شوند تا از هدر رفت حرارتی جلوگیری شود.
و نیز با نصب پشم سنگ عایق لوله بخار با روکش فلزی مسطح مخازن از آب و هوا و آسیب مکانیکی محافظت و عایق کاری لوله بخار و عایق مخزن آب به خوبی انجام دهیم.

منبع: سایت مرکز فروش پشم سنگ آسام


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ