سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 105621
کل یادداشتها ها : 281
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

جداسازی عایقهای کفپوش با پشم سنگ عایق حرارتی کف ساختمان برای کاهش صدای ضربه، و نیز ارائه مقاومت لازم در برابر آتش، در ساختمان مورد نیاز است، پشم سنگ به عنوان عایق حرارتی کف اتاقمزایای دیگری را برای ایجاد یک محیط راحت در محیط داخلی فراهم می کند که از جمله مانع انتقال حرارت نامناسب بین طبقه در یک ساختمان یا خانه می شود. همچنین عایق دیوار داخلی و خارجی با پشم سنگ عایق حرارتی موجب استحکام نسبی ساختمان می گردد.

منبع: سایت مرکز فروش پشم سنگ آسام


  

پشم سنگ عایق صوتی سقف و عایق حرارتی دیوار روکار سهم قابل توجهی در کاهش سر و صدا و کمک به حفاظت از سلامت شما دارد. پشم سنگ عایق صدا ایده آل برای جذب و تنظیم صدا است. و موجب عایق صوتی ماشین آلات و فعالیت های انسانی می شود.
یادآور می شود انتشار صوت در هوا اتفاق می افتد، زمانی که یک منبع صوتی، یک وسیله ارتعاشی مکانیکی را تحت تاثیر قرار می دهد، مولکول های هوا در کنار سطح آن، در اطراف موقعیت متعادل خود در هوا پخش می شود.
با توجه به انعطاف پذیری هوا، صدا با نوسان های متوالی در ذرات هوا در اطراف ما، از طریق هوا پخش می شود و اگر منبع صدا هماهنگی ارتعاش یابد، موجب آزار و اذیت افراد اطراف خود خواهد شد.
لذا این محصول برای عایق صوتی روکار مناسب است و می تواند مانع ارتعاشات صدا شود.
در این سایت قیمت پشم سنگ عایق صوتی روکار و  انواع پشم سنگ عایق های صوتی و حرارتی به صورت عمده یا خرده با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

منبع: سایت مرکز فروش پشم سنگ آسام


  

همه کارخانه ها تولید کننده پشم سنگ رولی با روکش آلومینیم و عایق لوله ای روکش آلومینیم می باشد و قیمت ضخامت های مختلف این محصول متفاوت است.
پشم سنگ با روکش آلمینیوم برای عایق بندی محیط های مرطوب و بخار گرفته بسیار مناسب می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در کشورمان مصرف پشم سنگ با روکش آلمینیوم بسیار زیاد است و تولید آن نیز به مراتب بیشتر از پشم سنگ های دیگر است.
کارخانه ها با استفاده از جدیدترین فناوری روز بهترین کیفیت این محصول را به وجود آورده است و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.
قیمت انواع پشم سنگ ها با روکش آلمینیوم و بدون روکش در مشهد با سطح گشور یکسان است.

منبع: بازار پشم سنگ


  

بورس انواع پشم سنگ حرارتی در این سایت فراهم شده است، کیفیت کارها بسیار بالا است و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.
کارخانه ی تولید انواع پشم سنگ حرارتی، پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ سرامیکی، پشم سنگ پتویی و پشم سنگ رولی را تولید می کند و بورس انواع محصولات خود را برای خرید کردن آسان مشتریان فراهم می کند.
از پشم سنگ به عنوان عایق صوتی و عایق حرارتی در صنایع گوناگون استفاده می شود و هر نوع آن دارای کیفیت متفاوت و دمای ذوب متفاوتی می باشد و قیمت کار ها متفاوت است. پشم سنگ ها با روکش یا بدون روکش هستند و پشم سنگ با روکش آلمینیوم جز پر استفاده ترین پشم سنگ ها می باشد.
در این سایت انواع پشم سنگ عایق حرارتی سقف و دیوار و عایق صدا در کف ساختمان به زنجان با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

 

منبع: بازار پشم سنگ


  

این سایت فروشنده ی اینترنتی انواع پشم سنگ سرباره باشد و تمامی مشخصات کامل محصولات و قیمت آن های آن را می توانید استعلام کنید.
امروزه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی کار فروش محصولات مختلف را انجام می دهند و می توان به آن ها لقب فروشنده ی اینترنتی را داد.
تفاوت پشم سنگ با سرباره در این است که پشم سنگ از بازالت حاصل می شود ولی سرباره از مواد ضایعات صنایع ذوب آهن بدست آمده است و روش تولید هر دو یکسان می باشد اما مقدار مواد ترکیب شده متفاوت است و هر دو عایق حراراتی و صوتی هستند. قیمت سنگ سرباره مناسب تر از پشم سنگ می باشد و مشتریان زیادی خواهان آن هستند از این رو کارخانه ها انواع پشم سنگ سرباره را تولید می کند.
در این سایت انواع پشم سنگ سرباره و پشم سنگ بازالت با قیمت مناسب به فروش می رسد.

منبع: بازار پشم سنگ


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ