سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 105689
کل یادداشتها ها : 281
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

عایق پشم سنگ با  انواع روکش های که برای آن در نظر گرفته شده است مخصوصا پشم سنگ 2 اینچ فویلدار، کاربرد فراوانی در ساختمان سازی و صنایع گوناگون دارد. انعطاف پذیری بالا و آسانی نصب آن از ویژگی های برتر این محصولات می باشد.

 

عایق پشم سنگ با  انواع روکش های که برای آن در نظر گرفته شده است مخصوصا پشم سنگ 2 اینچ فویلدار، کاربرد فراوانی در ساختمان سازی و صنایع گوناگون دارد. انعطاف پذیری بالا و آسانی نصب آن از ویژگی های برتر این محصولات می باشد.

شرکت های تولید کننده این محصول، یکی از قطب های اصلی تولید این محصولات در کشور بشمار می روند. انواع عایق پشم سنگ با روکشتولید شده از این شرکت ها بصورت اینترنتی معرفی و به فروش می رسد.
شرکت های تولید کننده پشم سنگ با روکش آلومینیم، با سالها تجربه و تلاش بی وقفه در این عرصه، توانسته اند به یکی از قطب های تولید این محصولات در کشور تبدیل شوند.سایت های و فروشگاه های اینترنتی این محصولات را معرفی و با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.
منبع


  

محصولات پشم سنگ صداهای گوشخراش ماشین آلات و فعالیت های روزمره را کاهش می دهد ومحیطی راحت برای گفتگوهای عادی (نه پر سروصدا) برای دستیابی به آرامش در ساختمان ها راد فراهم می کند.

 

محصولات پشم سنگ صداهای گوشخراش ماشین آلات و فعالیت های روزمره را کاهش می دهد ومحیطی راحت برای گفتگوهای عادی (نه پر سروصدا) برای دستیابی به آرامش در ساختمان ها راد فراهم می کند.
قابلیت های ضد صوت پشم سنگ عایق کاری صوتی و حرارتی مخصوصا به گونه ای طراحی شده که به مراتب بهتر از انواع زیادی از عایق های صوتی می شود.
صدا باید تا جایی تضعیف شود که نتواند اختلالی در فعالیت هایی که قصد انجام آن را دارید ایجاد کند. چون تنها DB30 می تواند خواب انسان را بر هم بزند.
صداهایی با سطح صوت DB35 یا بیشتر باعث ایجاد اختلال در فهم گفتکوها در یک اطاق کوچک می شود.
در داخل ساختمان ها، حد اکثر میانگین توصیه شده برای فضای داخلی سطح DB35 است.
استفاده وسیع از مواد ساختمانی با انعکاس صدای بالا در طراحی های مدرن، باعث تشدید مشکل شنیداری سروصدا در ساختمان ها شده است.
به همین علت عایق های پشم سنگ در دیوارها، سقف ها وکف ساختمان ها برای کنترل سروصدای حاصل از همسایه های کناری و همچنین برای اطراف ماشین آلات صنعتی و تاسیسات پر صدا به کار می رود.
محصولات عایق صوتی دیوار مشترک و ضد صدای پشم سنگ برای استفاده دردیوارها، سقف ها، پشت بام ها، کف ساختمان ها و اطراف ماشین ها و تاسیسات تولید می شود وتاثیر بسزایی در جلوگیری از ورود و خروج صدا بین همسایگان دارد.

منبع


  

عایق پشم سنگ لحافی به عنوان عایق حرارت در مصارف صنعتی در مصارف صنعتی از قبیل عایق کاری دیوارها و سقف سوله های صنعتی، تجهیزات صنعتی، بویلرها و دیگ های بخار، مخازن نگهداری مایعات، دودکشها و لوله های قطور در صنعت استفاده می شود.

 

عایق پشم سنگ لحافی به عنوان عایق حرارت در مصارف صنعتی در مصارف صنعتی از قبیل عایق کاری دیوارها و سقف سوله های صنعتی، تجهیزات صنعتی، بویلرها و دیگ های بخار، مخازن نگهداری مایعات، دودکشها و لوله های قطور در صنعت استفاده می شود.

ویژگی های عایق پشم سنگ لحافی
از ویژگی های مهم این نوع محصول می توان به عایق صوتی و حرارتی , انعطاف پذیری , وزن سبک , مقرون به صرفه بودن اشاره نمود .
این محصول با دو پوشش فویل آلمینیوم و کاغذ کرافت تولید می گردد.


مزایای این محصول :
* جذب صوت بالا
* مقاوم به خوردگی
* جلوگیری از گسترش آتش
* عاری از آزبست
* حمل و نقل و نصب آسان
* خواص عایق حرارتی و صوتی بسیار عالی
* مقاوم در مقابل آتش سوزی و انتشار شعله
* انعطاف پذیری بسیار خوب و وزن سبک
* هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه
* پایداری بسیار خوب، به طوری که در دراز مدت خواص فیزیکی و شیمیایی خود را کاملا حفظ می کند.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

عایق پتویی پشم سنگ از انسجام الیاف خام عایق صوتی حرارتی پشم سنگ که با سیم نسوز به توری سیمی گالوانیزه با چشمه های شش ضلعی دوخته شده، در شکل های مختلف تولید می شود.

 

عایق پتویی پشم سنگ از انسجام الیاف خام عایق صوتی حرارتی پشم سنگ که با سیم نسوز به توری سیمی گالوانیزه با چشمه های شش ضلعی دوخته شده، در شکل های مختلف تولید می شود.
در زیر مزایای پشم سنگ پتویی آورده شده است. قابل ذکر است این موارد تنها برخی از مهمترین مزایای پشم سنگ است:
1 - ضد آتش است.
2 - یک عایق صوتی است.
3 - از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.
4 - به علت حفظ رطوبت برای گیاهان مفید است.
5 - از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
6 - موجب ثبات دمایی می شود.

منبع


  

استفاده از پانل پشم سنگ به عنوان عایق در سازه های گوناگون، یکی از ارکان اصلی یک سازه ی مطمئن و کاربردی است. این سازه ها می توانند صنعتی یا غیر صنعتی باشند.

 

پانل پشم سنگ در همدان از طریق نمایندگی های معتبر به فروش می رسد. پشم سنگ فنوپانل در همدان به صورت مستقیم و با قیمت مناسب عرضه می شود.
استفاده از پانل پشم سنگ به عنوان عایق در سازه های گوناگون، یکی از ارکان اصلی یک سازه ی مطمئن و کاربردی است. این سازه ها می توانند صنعتی یا غیر صنعتی باشند.
کارخانه تولید فنوپانل پشم سنگ ، از طریق نمایندگی های معتبر محصولات خود را به فروش می رساند. این نمایندگی ها محصول سفارش شده را بدون واسطه در اختیار متقاضی قرار می دهند. پشم سنگ فنو پانل دارای قیمتی مناسب و مرغوبیتی استاندارد می باشند.
منبع: بازار پشم سنگ


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ