سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 105451
کل یادداشتها ها : 281
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

از جمله عایق هایی که بهترین و مناسب ترین عایق برای نفوذ صدا و صوت به ساختمان یا انتقال صدا به داخل یا به بیرون ساختمان یا اتاق است پشم سنگ می باشد.

 

از جمله عایق هایی که بهترین و مناسب ترین عایق برای نفوذ صدا و صوت به ساختمان یا انتقال صدا به داخل یا به بیرون ساختمان یا اتاق است پشم سنگ می باشد. پشم سنگ اکثرا در ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.
نا گفته نماند از پشم سنگ برای ایجاد درب های ضد حریق و ضد سرقت  هم استفاده می شود بدین توضیح که به دو طرف درب از ورق فولادی گذاشته می شود و پشم سنگ در وسط آن دو لایه فولادی قرار می گیرد و بین این دو لایه کاملا پر می شود که بدینوسیله هم ضد صوت و صدا می شود و هم اینکه ضد سرقت می گردد.
و اینکه گفتیم ضد حریق می شود بدین علت است که نطقه ذوب پشم سنگ خیلی بالا است و در درجه بالای 1000 درجه سانتی گراد ذوب می شود و هم اینکه موجب متوقف شدن آتش و حزیق به داخل ساختمانی که درب در آن تعبیه شده می گردد.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

پشم سنگ فله ای یکی از محصولاتی است که از خط تولید کارخانه های پشم سنگ بدست می آید و می توان آنرا به حالت رولی یا حلاجی درآورد. پشم سنگ فله ای را می توان به عنوان عایق حرارتی و نیز عایق صدا و صوت بکار گرفت.

 

پشم سنگ فله ای یکی از محصولاتی است که از خط تولید کارخانه های پشم سنگ بدست می آید و می توان آنرا به حالت رولی یا حلاجی درآورد. پشم سنگ فله ای را می توان به عنوان عایق حرارتی و نیز عایق صدا و صوت بکار گرفت.
پشم سنگ فله ای را در جداره بین دو ساختمان و دود کش و محل هایی که شکلهای هندسی نا منظم دارند و همچنین در صنایع مخصوصا برای اگزوزهای صنعتی و نیز در تولید لنت ترمز خودرو ها و تنور های صنعتی و سنتی و بعضا در دیواره های یخچال ها استفاده می کنند.
اینکه چه نفعی برای این صنایع دارد باید گفت پشم سنگ فله ای بستگی به میزان کیفیت آن دارد اگر از نوع درجه یک استفاده شود میزان عایقی بیشتری بدست می آید ولی در بعضی از صنایع اصلا نیازی به این وجود ندارد که از درجه استفاده شود بلکه درجه 2 و حتی درجه 3 هم مشکل را حل می شود و می تواند رفع نیاز کند تا از عایق مناسب بهره مند نماید از این رو است که الزاما نیازی به تهیه پشم سنگ درجه یک وجود ندارد و حتی ضایعات انواع پشم سنگ ها هم مفید فایده هستند. 

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

پشم سنگ غیر از خصوصیات عایق بودن برای گشت بدون خاک هم به عنوان بستر کشت گیاهان و صیفیجات استفاده می شود علت آن این است که پشم سنگ حاوی فیبرهایی است که آب را به خوبی در خود جذب می کند

 

تا امروز پشم سنگ بهترین و ایده آلترین عایق حرارتی و صوتی است که یه همین خاطر در اماکن مسکونی و اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و ار آنجاییکه نطقه ذوب آن در دمای بالای 1000 درجع ساتی گراد هست در مقابل آتش در حین آتش سوزی مقومت درخور توجهی دارد و امکان فرار ساکنید داخل محوطه و منزل و ادارجات را فراهم می آورد.

پشم سنگ غیر از خصوصیات عایق بودن برای گشت بدون خاک هم به عنوان بستر کشت گیاهان و صیفیجات استفاده می شود علت آن این است که پشم سنگ حاوی فیبرهایی است که آب را به خوبی در خود جذب می کند و در خود نگه می دارد این خصویت موجب می شود هوا در به ریشه و دانه برسد و رشد گیاهان را آسان نماید.

لذا به همین خاطر است که پشم سنگ مورد توجه گلخانه داران و مهندسین کشاورزی قرار گرفته است.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

کابین صوتی را پانل های پشم سنگ صوتی، می توان در اندازه های مختلف و برای طیف های گوناگون صدا تولید نمود که تا سطح نویز و ارتعاشات محیطی  مورد نظر کنترل نمود.

 

کابین صوتی را پانل های پشم سنگ صوتی، می توان در اندازه های مختلف و برای طیف های گوناگون صدا تولید نمود که تا سطح نویز و ارتعاشات محیطی  مورد نظر کنترل نمود.
این کابین یا اتاق برای نگهداری سر و صدا ماشین آلات با پشم سنگ تولید می شود که سطوح سر و صدای بیش از حد قانونی را کاهش دهد یا جذب می کند و راحتی بیشتری در محیط کاری و سازگاری با نیازهای مورد نظر را فراهم می کند.
کابین ها را می توان با درب های مجهز به پشم سنگ صوتی سفارشی کرد.
استفاده از کابین صوتی مجهز به پشم سنگ در برنامه های کاربردی مانند:
- عایق آکوستیک ژنراتورهای انرژی
- عایق آکوستیک چیلرها
- عایق آکوستیک پرس، کمپرسور و دستگاه های پر سر و صدا
- سیستم های تهویه مطبوع
- اتاق پمپاژ
- کابین ضبط صدا / صدا
- کابین های آکوستیک برای اپراتورها و اتاق های کنترل
- کابین آکوستیک برای آزمایشگاه موتور و غیره

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

باز هم آتش سوزی پلاسکوی دیگر رقم خورد این بار در ساختمان وزارت نیرو، باز هم سرایت آتش از یک اتاق به اتاق های دیگر خسارت ببار آورد. حال به فکر ساختمان خود باشید. پشم سنگ می تواند در مقابل 850 درجه سانتیگراد در برابر آتش مستقیم مقاومت کند.

 

باز هم آتش سوزی پلاسکوی دیگر رقم خورد این بار در یک ساختمان وزارت نیرو، باز هم سرایت آتش از یک اتاق به اتاق های خسارت ببار آورد .حال به فکر ساختمان خود باشید.

پشم سنگ می تواند در مقابل 850 درجه سانتیگراد تا 4 ساعت در برابر آتش مستقیم مقاومت کند در این 4 ساعت آتشنشان های زحمتکش می توانند به راحتی آتش را خاموش کنند.

پس به فکر عایق حرارتی و صوتی ساختمان خود با پشم سنگ باشید. گسترش آتش به داخل ساختمان را با پشم سنگ بگیرید

مستندا به مبحث سوم مقررات ملی ساختمان فضاهای غیر آشکار مانند شفتها، محلی که کابلها و لوله ها عبور می کنند ، و جا های خالی بین دیوارها و نماهای بیرونی ساختمان و امثالهم را برای جلوگیری از گسترش آتش به داخل آنها با پشم سنگ بپوشانید.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ