سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 105357
کل یادداشتها ها : 281
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

شما با نصب پشم سنگ تخته ای در ساختمان چه سودی می برید و چه مزایایی برای ساختمان شما دارد؟

 

شما با نصب پشم سنگ تخته ای در ساختمان چه سودی می برید و چه مزایایی برای ساختمان شما دارد؟
اکثر مردم اصلا اطلاعی از وجود پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی ندارند و حتی آنرا ندیده اند.
پشم سنگ تخته ای که به آن فنوپانل هم می گویند یک عایق حرارتی  و صوتی است که با نصب آن در دیوار داخلی و خارجی ساختمان می توانید مانع نفوذ سرما و گرما و صدا به داخل محیط زندگی شوید و از انتقال حرارت به بیرون تا 90 درصد جلوگیری کنید.
ممکن است این سوال برای شما پیش آید از چه ضخامت و دانسیته (تراکم) استفاده کنیم مناسب خواهد بود.
در این مورد باید گفت برای اماکن مسکونی و اداری ضخامت 5 سانتی با دانسیته 100 کفایت می کند. و بطوری که باید آنرا در بین دو دیوار قرار دهیم و تا آسیبی بر آن وارد نشود.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

چگونه پشم سنگ اموال مان را در مقابل آتش سوزی مهیب  محافظت و از ورود خسارت به ساختمان حفظ می کند؟

 

چگونه پشم سنگ اموال مان را در مقابل آتش سوزی مهیب  محافظت و از ورود خسارت به ساختمان حفظ می کند؟
 یکی ار بحث انگیز ترین مسایلی در چند ماه اخیر بوقوع پیوست چندین مورد آتش سوزی است که متاسفانه خساراتی را متوجه عده ای از کسبه بوجود آورد که اگر در این ساختمان پشم سنگ بکار گرفته می شد این حوادث، این خسارت سهمگین را تحمیل آنها نمی کرد.
تولیدکنندگان  پشم سنگ همگی اذعان نموده اند که پشم سنگ تا دمای زیر 1000 درجه سانتی گراد قابل ذوب شدن نیست با اینکه متخصصین صنعت ساختمان این خصوصیات منحصر به فرد را مورد تایید قرار داده اند حیرت آور است بخاطر ارزان تمام شدن هرینه های ساختمان به این مهم توجه نمی شود.
پس بیایید منافع زود گذر را رها کنید ساختمان خود را عایق حرارتی و صوتی کنید و با بکارگیری پشم سنگ در ساختمان خود، هم از سرایت آتش به همسایه و دیوار به دیوار جلوگیری کنید و هم اینکه از وقوع خسارت پیشگیری نمایید.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

سرمایه یک عمر شما، در چند ساعت خواهد سوخت اگر به فکر آن نباشی! شاید باور کردنی باشد که اگر ساختمان پلاسکو تهران یا یکی از ساختمان های وزارت نیرو با پشم سنگ عایق حرارتی می شد.

 

سرمایه یک عمر شما، در چند ساعت خواهد سوخت اگر به فکر آن نباشی!
شاید باور کردنی باشد که اگر ساختمان پلاسکو تهران یا یکی از ساختمان های وزارت نیرو با پشم سنگ عایق حرارتی می شد در چند ساعت نمی سوخت و فرو نمی ریخت (پلاسکو) و خاکستر نمی شد.
حتما می دانید یکی از علل مهم فرو ریختن پلاسکو عدم عایق بندی اصولی به عایق ضد آتش و عایق حرارتی ضد حریق است.
حیرت آور است که با وجود علم به این معظل مهم هنوز به فکر آینده خودمان نیستیم.
برای پیشگیری از وقوع این حادثه ناراحت کننده پیشنهاد داریم.
اگر می خواهید زندگی سعادتمند داشته باشید ساختمان خود را با پشم سنگ ضد حریق کنید و مانع نفوذ آتش به ساختمان و اتاق های همجوار شوبد.
پشم سنگ علاوه بر ضد حریق بودن، ضد صدا و عایق صوتی است.
پس هوشیارانه عمل کنید پشم سنگ با هزینه نا چیز حافظ اموال شماست.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

چرا پشم سنگ را با قیمت بیشتری نسبت به سرباره می فروشند؟ و چگونه اینها را بشناسیم؟ چه فرقی بین پشم سنگ و سرباره وجود دارد؟

 

چرا پشم سنگ را با قیمت بیشتری نسبت به سرباره می فروشند؟ و چگونه اینها را بشناسیم؟ چه فرقی بین پشم سنگ و سرباره وجود دارد؟
برای پاسخ به سوال اول باید فرق پشم سنگ و سرباره را بدانیم برای شناختن فرق این دو به 4 نکته مهم اشاره می شود:
1 - پشم سنگ عمدتا از سنگ بازالت که منشاء آن مواد مذاب آتشفشان است تولید می شود. ولی سرباره از بازیافت محصولات جانبی و ضایعات کوره ذوب آهن کارخانه تولید فولاد بدست می آید.
2 - پشم سنگ حداقل از 70 درصد سنگ بازالت بدست می آید ولی سرباره از سنگ بازالت نیست.
3 - نطقه ذوب پشم سنگ فوق العاده بیشتر از نقطه ذوب سرباره است.
4 - خصوصیت عایقی حرارتی و صوتی پشم سنگ به علت ضریب انتقال حرارت در پشم سرباره  بیشتر و بهتر از سرباره است.
5 - مقاومت پشم سنگ در برابر آتش بیشتر از سنگ بار ه می باشد.
با این وصف برای اشخاصی که از آن آگاه نبودند مشخص کردیم و شناساندیم که این دو محصول با همدیگر فرق دارد و به همین خاطر است که به شما پیشنهاد می کنیم از پشم سنگ استفاده کنید هر چند قیمت آن بالا باشد.

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  

پشم سنگ پلاست محصولی است که از پشم سنگ و کارتن پلاست تولید می شود می تواند از ریزش و خرد شدن پشم سنگ جلوگیری کند و در زیبا سازی محیط نیز بکار گرفته شود.

 

پشم سنگ پلاست محصولی است که از پشم سنگ و کارتن پلاست تولید می شود می تواند از ریزش و خرد شدن پشم سنگ جلوگیری کند و در زیبا سازی محیط نیز بکار گرفته شود. تلفیق این دو محصول موجب کاهش هزینه ای حمل ونقل و کارگری و از همه مهمتر کاهش سوخت سرمایش و گرمایش شود.
پشم سنگ پلاست در ضخامت های مختلف و دانسیته های مورد نظر قابل ارائه به مشتری می باشد تا عایق حرارتی مورد نظر مشتری را تامین کند. این محصول برای مشاغل پرورش مرغداری و تولید قارچ و مشاغل مشابه مفید است چون از لانه سازی پرندگان و نفوذ حشرا جلوگیری می کند. و دارای خاصیت ضد میکروبی و قارچ می باشد و باعث عدم نفود یا کاهش آن به محیط می شود.
مصرف پشم سنگ پلاست عمدتا در سوله ها و بین دیوار ها اسفاده می شود مخصوصا اگر بخواهیم از دیوار به عنوان جداکننده استفاده کنیم خیلی مناسب است.
ضمنا عرضه آن در اندازه های زیر امکان پذیر است:
عرض محصول : 120 الی 140 سانتی متر
طول : به صورت دلخواه تا سی متر طول

منبع:مرکزفروش پشم سنگ اسام


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ